Budući da je povećan obim prometa roba i usluga putem interneta, potrošači moraju da budu mnogo oprezniji, pozvali su građane iz Centra za zaštitu potrošaća Forum na pres-konferenciji u Media i reform centru u Nišu.
,,Trgovina na daljinu jeste brža i jeftinija, ali proširuje teren za obmanu potrošača. Najčešće trgovci varaju putem Facebook stranica za prodaju jer je na taj način najteže utvrditi identitet trgovca. Ako trgovac nije istakao naziv, sedište i matični broj, od njega nemojte kupovati’’, savet je pravnice Foruma Jelene Petrović-Marković.
Centar za zaštitu potrošača je predstavio i rezultate ankete koja je pokazala visok stepen nepoznavanja potrošača o svojim pravima.
Predsednik centra Forum mr Jovan Jovanović je ocenio da se i nakon izbora ,,nastavilo sa centralizacijom jer je i dalje jug Srbije drastično nerazvijeniji od severa’’. On je izrazio i nezadovoljstvo time što, kako ocenjuje, RTS kao javni servis ne prati dovoljno njihove aktivnosti koje je Ministarstvo trgovine definisalo kao događaje od javnog značaja.